Centrum Medyczne Galmedic
Regulamin serwisu
Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Klientów, jak i Przedsiębiorców, korzystających z Serwisu i określa rodzaj oraz zakres usług świadczonych za jego pośrednictwem.
Regulamin serwisu internetowego
1. Postanowienia ogólne
1.1. Administratorem i właścicielem Serwisu internetowego Centrum Medycznego Galmedic jest GALMEDIC Sp. z o.o. z siedzibą przy ulicy Królowej Jadwigi 236a, 30-218 Kraków, NIP: 6772411060, REGON: 365988514, KRS: 0000979618 dalej zwany Usługodawcą.
1.2. Serwis internetowy (zwany dalej Serwisem) Centrum Medycznego Galmedic dostępny jest na stronie internetowej pod adresem: radom.galmedic.pl.
1.3. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Klientów, jak i Przedsiębiorców, korzystających z Serwisu i określa rodzaj oraz zakres usług świadczonych za jego pośrednictwem. W Regulaminie zawarto również zasady zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie Usług.
1.4. Przeglądanie zawartości Serwisu jest nieodpłatne. Konieczność uiszczenia opłaty następuje w momencie zamówienia Usługi przez Klienta. Ponadto każda osoba dokonująca czynności w Serwisie staje się jego Użytkownikiem. W związku z tym oświadcza, że zapoznała się z Regulaminem i Polityką Prywatności. Obydwa dokumenty są dostępne w formie elektronicznej na stronie internetowej, o której mowa w pkt. 1.2.
1.5. Brak akceptacji Regulaminu i Polityki Prywatności jest podstawą do odmowy świadczenia Usługi na rzecz Klienta przez Usługodawcę.
2. Definicje
Usługodawca – GALMEDIC Sp. z o.o. z siedzibą przy ulicy Królowej Jadwigi 236a, 30-218 Kraków, NIP: 6772411060, REGON: 365988514, KRS: 0000979618.
Klient – osoba fizyczna korzystająca z usług, które oferowane są przez Centrum Medyczne Galmedic w ramach Serwisu.
Serwis – strona internetowa o adresie radom.galmedic.pl
Centrum Obsługi Klienta – infolinia, w ramach której Klient umawia wizytę i ustala szczegóły świadczonej Usługi.
Umowa – umowa o oświadczenie usług zawierana pomiędzy Usługodawcą a Klientem.
Usługa medyczna – procedura podejmowana przez Usługodawcę w stosunku do Klienta, której celem jest utrzymanie, przywrócenie lub poprawa stanu zdrowia.
Zakres świadczenia usług medycznych – wszelkie usługi i procedury oferowane i wykonywane przez Usługodawcę w ramach umowy z Klientem.
Przelewy24 – serwis obsługi płatności dokonywanych w serwisie, którego właścicielem jest PayPro Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu przy ul. Kanclerskiej 15, 60-327 Poznań, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego po numerem KRS 0000347935, numer NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 4.500.000,00 zł, w całości opłaconym, wpisaną do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem podmiotu w UKNF IP24/2014, jako krajowa instytucja płatnicza, reprezentowaną przez Piotra Kurczewskiego – Prezesa Zarządu.
3. Rodzaje usług i warunki świadczenia
3.1. W ramach działania Serwisu dostępne są Usługi, do których należą: bezpłatny dostęp do artykułów i poradników, płatne korzystanie z usług Centrum Medycznego Galmedic, umożliwione dzięki systemowi płatności online.
3.2. Zakres świadczenia usług medycznych przez Usługodawcę jest zgodny z obowiązującymi przepisami prawa.
3.3. Świadczone przez Usługodawcę Usługi są płatne zgodnie z cennikiem.
3.4. Usługi wykonywane są wyłącznie na podstawie Umowy zawartej z Klientem. Niedopełnienie formalności związanych z jej zawarciem jest równoznaczne z brakiem wykonania Usługi przez Usługodawcę.
3.5. Warunkiem zawarcia umowy jest przesłanie poprawnie wypełnionego Formularza, zawierającego konieczne dane Klienta, akceptacja Regulaminu oraz dokonanie płatności.
3.6. Usługodawca informuje Klienta o zaksięgowaniu wpłaty poprzez wysłanie wiadomości potwierdzającej na odpowiedni adres e-mail, podany w Formularzu. Umowa zostaje zawarta w momencie zaksięgowania płatności.
3.7. Klient zobowiązany jest podać prawdziwe dane i wypełnić wszystkie obowiązkowe pola Formularza.
3.8. W szczególnych przypadkach Usługodawca ma prawo odmówić lub zrezygnować ze świadczenia Usługi. Dotyczy to zwłaszcza sytuacji, w których Klient poda nieprawdziwe dane, poświadczy nieprawdę, lub stan jego zdrowia nie pozwala na wykonanie określonej i opłaconej Usługi medycznej.
3.9. Jeśli Klient nie posiada osobowości prawnej, może skorzystać z Usług Usługodawcy jedynie po przedstawieniu zgody opiekuna prawnego. Stosowne oświadczenie opiekun przesyła listownie na adres siedziby spółki GALMEDIC Sp. z o.o. przy ulicy Królowej Jadwigi 236a, 30-218 Kraków lub za pośrednictwem poczty elektronicznej biuro@galmedic.pl
3.10. Wszelkie usługi są świadczone na podstawie wcześniej ustalonego terminu, za pośrednictwem kontaktu z Biurem Obsługi Klienta lub wizyty osobistej w Centrum Medycznym Galmedic.
4. Płatności
4.1. Usługodawca świadczy Usługi płatne, które zamówić i opłacić można pod adresem radom.galmedic.pl za pośrednictwem serwisu przelewy24.pl (PayPro Spółką Akcyjną).
4.2. Płatności online są obsługiwane za pomocą zintegrowanych kanałów płatności internetowych. Przekierowanie na stronę przelewy24.pl następuje automatycznie po kliknięciu odpowiedniego linku w Serwisie.
4.3. Płatności można dokonywać za pomocą dwóch metod: internetowym przelewem bankowym lub wykorzystując kartę kredytową/debetową.
4.4. Koszt świadczonej Usługi zależy od jej rodzaju i formy. Wszelkie szczegóły określone zostały w cenniku i szczegółowych zakładkach dotyczących oferty Centrum Medycznego Galmedic.
4.5. W celu opłacenia Usługi Klient wybiera w Serwisie metodę płatności, podaje kwotę transakcji i klika przycisk „Dokonaj płatności (PayPro Spółka Akcyjna)”. W tym momencie zostaje automatycznie przekierowany na zewnętrzną i zabezpieczoną stronę.
4.6. Aby sfinalizować transakcję, Klient podaje swoje dane: imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, e-mail, telefon, kraj. Na podany adres poczty internetowej Klient otrzymuje potwierdzenie statusu swojej transakcji.
4.7. Klient powinien posiadać niezbędną infrastrukturę techniczną, umożliwiającą korzystanie z Serwisu i dokonywanie opłat za zamówione Usługi.
4.8. Klient zobowiązuje się uregulować wpłatę niezwłocznie po zamówieniu Usługi. Brak dokonania płatności w terminie 48 godzin od złożenia zamówienia skutkuje wygaśnięciem zamówionej Usługi. W związku z tym Usługodawca nie ma obowiązku jej świadczenia.
4.9. Uznanie rachunku bankowego Usługodawcy lub potwierdzenie wpłaty przez PayPro Spółka Akcyjna to jedyne akceptowane możliwości potwierdzenia dokonania płatności przez Klienta.
4.10. Przerwanie płatności, a więc rezygnacja z jej finalizacji jest równoznaczna z rezygnacją z zamówionej Usługi.
4.11. Po dokonaniu zapłaty konieczny jest kontakt z Centrum Obsługi Klienta, celem umówienia terminu i szczegółów wizyty.
4.12. Usługodawca na życzenie Klienta może wystawić fakturę VAT. Chęć jej otrzymania Klient powinien zadeklarować najpóźniej w dniu zawarcia umowy. Klient zobowiązany jest ponadto do przekazania informacji i danych koniecznych do jej wystawienia. W przypadku braku danych, dokument nie zostanie wystawiony. Faktura wysyłana jest drogą elektroniczną, na wskazany adres e-mail, po zaksięgowaniu płatności.
4.13. Wszelkie szczegóły dokonywanych transakcji zawiera Regulamin płatności internetowych za pośrednictwem serwisu Przelewy24, dostępny na stronie: https://www.przelewy24.pl/regulamin
5. Odstąpienie od Umowy
5.1. Usługodawca może zrezygnować ze świadczenia oferowanej Usługi w przypadku stwierdzenia działania Klienta niezgodnego z prawem, dobrymi obyczajami lub konfliktu interesów. Płatność nie zostaje zwrócona.
5.2. Klient ma prawo odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni od daty jej zawarcia. W tym celu należy złożyć stosowne oświadczenie (drogą elektroniczną, listowną lub osobiście). Terminem ostatecznym jest doba poprzedzająca termin wykonania Usługi.
5.3. Usługodawca może zdecydować o anulacji terminu wykonania Usługi ze względu na istotne zaistniałe okoliczności uniemożliwiające jej wykonanie. W takim przypadku Klient może skorzystać z innego terminu lub prawa odstąpienia od Umowy. Płatność zostaje zwrócona.
5.4. Zwrot opłaconej kwoty Usługi, która nie została wykonana, następuje niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od daty odstąpienia od Umowy. Usługodawca zwraca całą kwotę na numer rachunku bankowego wskazany przez Klienta.
5.5. W przypadku, gdy Usługa została wykonana przed terminem 14 dni uprawniających do odstąpienia od Umowy, prawo to wygasa. W momencie zawarcia Umowy Klient poświadcza, że jest świadomy faktu utraty uprawnień do odstąpienia od Umowy, a tym samym zaznajamia się z treścią art. 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 134),
6. Reklamacje
6.1. Dla każdego zamówienia i jego realizacji można złożyć reklamację.
6.2. Zgłoszenia reklamacyjne należy przesyłać na adres mailowy: biuro@galmedic.pl Konieczne jest w nich podanie danych pacjenta oraz datę zabiegu, a także krótkiego opisu sytuacji z uwzględnieniem powodu reklamacji.
6.3. Zgłoszenia reklamacyjne rozpatrywane są w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od daty ich złożenia.
7. Administracja i ochrona danych osobowych
7.1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Usługodawca GALMEDIC Sp. z o.o. z siedzibą przy ulicy Królowej Jadwigi 236a, 30-218 Kraków, NIP: 6772411060, REGON: 365988514, KRS: 0000979618.
7.2. Podanie danych koniecznych do przesłania Formularza jest dobrowolne. Jednakże bez ich posiadania Usługodawca nie jest w stanie kontynuować zawieranej Umowy. Klient poprzez wysłanie Formularza wyraża zatem zgodę na administrowanie i przetwarzanie danych osobowych.
7.3. Dane dotyczące Klienta przekazywane są wyłącznie osobom związanym bezpośrednio z wykonywaniem zamówionej Usługi.
7.4. Klient ma prawo do nieograniczonego wglądu, kontroli, zmiany swoich danych.
7.5. Klient ma prawo zażądać usunięcia swoich danych z rejestru.
8. Odpowiedzialność
8.1. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy techniczne i inne trudności w finalizacji Umowy, a w szczególności dokonaniu płatności drogą internetową.
8.2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za wadliwe działanie Serwisu. Ma ponadto prawo do jego zawieszenia w przypadku stwierdzenia awarii oraz w celach konserwacyjnych.
8.3. Odpowiedzialność Usługodawcy ogranicza się jedynie do szkód poniesionych przez Klienta z wyłącznej winy Usługodawcy. Inne przyczyny, niezależne od Usługodawcy, nie stanowią podstawy roszczeń.
8.4. Klient ponosi odpowiedzialność za działanie niezgodne z charakterem Serwisu, w tym bezprawne i mogące uszkodzić oprogramowanie. Jednocześnie zakazuje się podejmowania tego rodzaju działań.
8.5. Usługodawca ma prawo wstrzymać zamawianie wykonywania Usługi drogą internetową oraz możliwość dokonywania płatności online bez konieczności wskazywania powodu takiego działania.
9. Postanowienia końcowe
9.1. Wszelkie skargi i zażalenia Klient może kierować bezpośrednio do Usługodawcy listownie na adres GALMEDIC Sp. z o.o. z siedzibą przy ulicy Królowej Jadwigi 236a, 30-218 Kraków, NIP: 6772411060, REGON: 365988514, KRS: 0000979618, bądź drogą elektroniczną na adres biuro@galmedic.pl
9.2. Regulamin obowiązuje od chwili umieszczenia go w Serwisie radom.galmedic.pl i stanowi nieodłączną część zawieranych umów i transakcji.
9.3. Niemożliwe jest zawarcie Umowy między Klientem a Usługodawcą bez akceptacji niniejszego Regulaminu.
9.4. Usługodawca ma prawo do wykonywania zmian w brzmieniu niniejszego Regulaminu. Następuje ona poprzez jej umieszczenie w Serwisie.
9.5. Usługodawca ma obowiązek zachowania tajemnicy związanej z Usługami świadczonymi na rzecz Klienta. Klient nie ma prawa udostępniać osobom postronnym specjalistycznej wiedzy pozyskanej w ramach świadczonych Usług medycznych.
9.6. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają ogólne przepisy prawa Rzeczpospolitej Polskiej.
9.7. Wszelkie spory niemożliwe do rozstrzygnięcia drogą ugodową rozstrzyga Sąd właściwy dla lokalizacji Usługodawcy.